Per què menjar aliments germinats

Els aliments germinats no solen formar part de la nostra alimentació diària. Però aquest tipus d’aliments són realment beneficiosos nutricional i medicinalment.
Els vegetals germinats tenen 10 vegades més nutrients que les fruites, llegums, cereals i verdures ja crescudes.
Els aliments germinats contenen:
 
-fibra
-enzims
-aminoàcids
-vitamina A, B, I, C, K
-minerals
-clorofil·la
Les llavors germinades més recomanades són:
-soja
– rave
-llenties
-alfals
-blat
-col
-nap
Els beneficis dels germinats en la salut són:
-ajuden a depurar el cos i eliminar toxines
-regulen el trànsit intestinal
-regulen el sistema endocrí
-afavoreix el bon funcionament del metabolisme
-augmenten la producció de llet materna
-milloren el to muscular
-ajuda a enfortir els ossos i dents
-augmenten la concentració
-ajuda a restablir i revitalitzar el funcionament del cos pel que és ideal per a persones en estats de convalescència.
-afavoreix la pèrdua de pes
-ajuden a baixar el colesterol
-milloren la digestió
-ajuda a enfortir el sistema immunològic
-combaten els radicals lliures
Un altre avantatge dels aliments germinats és que tenen molt poques calories pel que ajuden a mantenir el pes.
Els brots de les fruites i verdures són una gran font de nutrients i ens ajuden a mantenir-nos sans.
Els aliments germinats són un aliment ideal per a les persones vegetarianes o amb una alimentació carencial.
És altament recomanable el consum de brots o germinats tant per menjar crus com per preparar menjars.
Els germinats aporten gran quantitat de nutrients que realment afavoreixen a mantenir o recuperar la salut.
Comparteix...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterEmail this to someone

Deixa una resposta

Facebook
Núvol d'etiquetes
Calendari
desembre 2018
dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
« jul.    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31